Inici > Política Territorial > Local > Cooperació Estat - Entitats Locals > Reconeixement de Signatures de Documents Expedits per Entitats Locals > Informació sobre el procediment de legalització de signatures en documents expedits per entitats locals > Vies per a la realització del tràmit per la Direcció general de Relacions amb les Comunitats Autònomes i Ens Locals
Política Territorial
- Política autonòmica
- Estatuts d'Autonomia
- Règim jurídic
- Traspassos
- Reials decrets de traspassos
- Normes de funcionament de la Comissions Mixtes de Transferències
- Estadístiques de traspassos: Traspassos aprovats (1978-2019) i Plens de Comissions Mixtes de Transferències per Legislatures estatals
- Dades bàsiques sobre traspassos XIV Legislatura estatal (des de 03-12-2019)
- Dades bàsiques sobre traspassos XIII Legislatura estatal (des de 21-05-2019)
- Dades bàsiques sobre traspassos XII Legislatura estatal (des de 19-07-2016)
- Dades bàsiques sobre traspassos XI Legislatura estatal (des de 13-01-2016)
- Dades bàsiques sobre traspassos X Legislatura estatal (des de 14-12-2011)
- Dades bàsiques sobre traspassos IX Legislatura estatal (des de 01-04-2008)
- Dades bàsiques sobre traspassos VIII Legislatura estatal (des de 02-04-2004)
Vies per a la realització del tràmit per la Direcció general de Relacions amb les Comunitats Autònomes i Ens Locals
El ciutadà pot sol·licitar la realització del reconeixement de signatures a la Direcció general de Relacions amb les Comunitats Autònomes i Ens Locals per correu postal o presencialment.
- Si s'utilitza el correu postal, haurà de remetre en un sobre la següent documentació:
- El document ORIGINAL que es pretén legalitzar.
- Un escrit en el qual es recolliran almenys els següents extrems:
- País en el qual es pretén que el document assorteixi efectes.
- Telèfon de contacte.
- Adreça de correu postal a la qual haurà de remetre's el document, una vegada que hagi estat efectuat el reconeixement de signatures per la Direcció general de Relacions amb les Comunitats Autònomes i Ens Locals. Alternativament, l'interessat podrà sol·licitar que la documentació sigui remesa directament al Ministeri d'Afers exteriors i Cooperació, perquè els serveis corresponents prossegueixin amb la tramitació de la següent fase del procediment de legalització diplomàtica.
El sobre amb la documentació detallada a dalt es remetrà per correu a la següent adreça:
Ministeri de la Presidència i per a les Administracions Territorials
Direcció general de Relacions amb les Comunitats Autònomes i Ens Locals
Sotsdirecció General d'Administració Local (Servei de Legalitzacions)
C/ Cea Bermúdez Nº 46 - 3ª Planta. 28003 Madrid
- Si el ciutadà opta per la realització presencial del tràmit haurà de sol·licitar cita prèvia per via telemàtica